بردیابردیا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

بهار دلنشین ما

شروعی تازه

1394/1/29 12:00
نویسنده : مامان فهیمه
1,018 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتی می شد که با این سایت آشنا شدم و وبلاگهای مختلف مامانها و بعضاً باباهای خوب رو می دیدم و تو فکر درست کردن یک صفحه مجازی برای گل پسر قند عسلم بودم...

اومدم اینجا تا هم دوباره دستی تو وبلاگ نویسی ببرم (چون قبلا هم وبلاگ می نوشتم... اون وقتها که جوون بودم دلخور) و هم در این دنیای پهناور مجازی دوستان خوبی که شرایط مشترک داریم رو بشناسم و بتونیم اینجا از تجربیات همدیگه استفاده کنیم و اونها رو به اشتراک بذاریم.

دوست دارم توی این دفترچه خاطرات علاوه بر خاطرات شیرین و شاید هم تلخ، کوله باری از تجربیات و مطالعات خودم و دوستان گلی که به اینجا قدم می ذارن و بر من منت می ذارن رو جمع کنم و استفاده ببریم تا بتونیم فرزندانی خوب پرورش بدیم ...

 

بغلپس شروعی تازه ... سلااااااااااااااااام به همه ی دوستان بغل

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان سمیه
31 فروردین 94 16:00
سلام دوست گلم.ممنون ازینکه به ما سرمیزنین..ایشاالا که شما هم به خوبی و سلامتی این مرحله رو پشت سر میزاری نگران نباش.. با توکل به خدا قاطعانه تصمیم بگیر و شروع کن ..خداخودش یاری میکنه..فکرمیکنم خاطرات دخترمو خوندی پس شما هم اشتباهات منو تکرار نکن و زود بچه رو از شیر بگیر و اینو هم بهتون بگم بچه ها خیلی زود به شرایط عادت میکنن مطمئن باش بردیاجون هم به سلامتی این مرحله رو پشت سرمیزاره و خیلی زود عادت میکنه ، پسرها خیلی ارومتر و وابستگیشون تاحدودی کمتر از دختراس پس جایه نگرانی نیس..امیدوارم موفق باشین[
مامان فهیمه
پاسخ
مرسی سمیه جون... امیدوارم که بتونم راحت و بدون بیتابی زیاد اینکار رو انجام بدم عزیزم