بردیابردیا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

بهار دلنشین ما

خوش تیپ پسرِمن

1394/6/14 0:46
نویسنده : مامان فهیمه
947 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی نازنینم 

این روزها عجیب منو درگیر خودت کردی و خب باید بگم متاسفانه خیلی وقتها اخلاقت خوب نیست و گریه و نق نق داری ولی... ولی.... ولی مگه می شه تو باشی و روزها یکنواخت باشن... چه خوب چه بد ، چه خوش اخلاق و چه بداخلاق... چه بهانه گیر و چه عالی... هر چی که هست جوجه ی کوچولویی هستی که این روزها حس استقلال طلبی و البته زورگویی در تو نمودار شده و این روزها هم مثل روزهای پیشینت می گذره و برامون خاطره ای از اون می مونه که شاید اصلا باورمون نشه که واقعا روز بدی هم وجود داشته ... آخه تو اینقدر دانشمندی که با کارهات و حرفای گنده گنده که می زنی آدمو می بری به یه دنیای دیگه و تمام اون روز توی عالم خوشی سِیر می شه و دیگه این کارات هم از یاد می ره .. فقط امیدوارم تموم شه زودتر این دوران گریه و گریه و گریه اون هم فقط به خاطر خودت که دوست ندارم با دل گنجشکیت اونجوری از گریه دل بزنی و حتی خودت هم ندونی دلیلش چیه ؟متفکر

از ابتدای این ماه گذاشتمت مهد اون هم به خاطر ارتباط با همسن و سالهات و تعاملات اجتماعی... بسکه این روزها زاد و ولد کم شده و تو تقریبا همسن و سالی غیر از یک دخترعمه تو فامیل نداری زیبا روزهای اول خیلی خوب همکاری کردی و خوشحال و خندون حتی از من خداحافظی می کردی تعجب اما به خاطر سرماخوردگیت و نرفتن دو سه روزه به مهد حالا با گریه می ری و من دلم خیلی ریش می شه که خدا رو شکر مسئولین و مربیت خیلی همکاری می کنن و به هر حال دو سه ساعتی که اونجا هستی با خوشی و بازی می گذرونی ... عکس خوشگلی هم که واسه مهد گرفتی رو می ذارم که خودم ازش کیف می کنم و همش می بینمش مثل یک مرد تمام عیاری بزرگ مرد ِکوچکِ منمحبت

خودت که خیلی عالی ژست گرفتی و با گفته ی آقای عکاس سرتو بالا گرفتی و 

گفتی من آمادیَم(من آماده امقویعاشقتم کلوچه ی من بوس

 

پسندها (8)

نظرات (4)

مامان زهره
19 شهریور 94 10:53
سلام فهیمه جون واقعا عکسش حرف نداره باز هم بردیا جون ژست رو خوب اجرا کرده ببوس این خوشگل رو عاشقتم بردیا جون
مامان فهیمه
پاسخ
مرسی زهره جونم ... تو هم پسر مو فرفری خوشگلتو ببوس
زهرا
19 شهریور 94 15:02
هزار ماشاالله مثل یه جوون رعنای بیست ساله عکس گرفته
مامان فهیمه
پاسخ
مرسی زهرا جونم... آره قربونش برم همچین ژست می گیره انگار عمریه 3*4 می گیره
رویــــا
22 شهریور 94 16:00
ای جانمممممم بردیا جونم چقدر عکست خوشگل افتاده خالهخوشبحالت که میری مهد و با هم سن وسالهات خوب بازی میکنیفهیمه جونم بهترین کار رو کردی که بردیا جون رو بدی مهد ایشالله زمانی برسه که بزرگ مرد کوچکمون فارغ التحصیلیشو جشن بگیره اونوخت با دندون مصنویی میان بهش تبریک میگمدقیقا اینجوری هم میخندم فهیمه جان اپم
مامان فهیمه
پاسخ
مرسی عزیز دلم ... مطمئنم با دندونهای خودت میای به همین قشنگی هم می خندی... آره خیلی مهد خوبه خدا رو شکر کلی هم استقبال می کنه و البته چِل چِلی مهدشون هم هست و در حال آموزش به بقیه (آموزش کارهای پلید)
رویــــا
23 شهریور 94 1:30
سلام فهیمه جونم خوش اومدی خواهرررر...دقیقا عین من که به جای ثمینم ذوق کیف و کتاب رو دارم وداشتمفهیمه جونم مشکل از قفل کردن کلیک راست بود که شکر خدا فهمیدم و از تنظیمات پاکش کردم چون از صبح درگیر این ماجرا بود فهیمه جونم از روی ماه بردیا جونم ببوس گلم
مامان فهیمه
پاسخ
مرسی رویا جون...شاد باشی