بردیابردیا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

بهار دلنشین ما

این فرشته ی من...

1394/5/14 1:47
نویسنده : مامان فهیمه
843 بازدید
اشتراک گذاری

چه روزگار لج و لجبازی است این روزهای دو سالگی! "من، مال من، خودم و و و ..." از خود بیخود می شوم گاهی و ناراحت در گوشه ای ، دلگیر می نشینم و تو "شیرینم" دورادور مرا می پایی و پس از ثانیه ای به سمتم می آیی و با آن زبان کودکانه و دلنشین می گویی : « هِک بوس به بَن میدی؟» !!!!(یک بوس به من میدی؟) و من شیرینترین و بهترین و طلایی ترین لحظه عمرم را احساس می کنم با بوسه ای که تو برای آشتی بر لبان من می زنی.... و من پرواز می کنم !!! دوست دارم همش قهر کنم و این خواسته ی تو را بشنوم!!!! ولی مگر دلم می آید.... می گذارم برای روزی دیگر .... 

وه که من چقدر خوشبختم .... محبتبغل

                                                              بزرگ مرد کوچک من

پسندها (10)

نظرات (7)

رویــــا
14 مرداد 94 3:20
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
مامان فهیمه
پاسخ
ممنونم عزیزم حتما سر می زنم... مرسی که اومدی پیش ما
مسئول سایت نی نی عکس
14 مرداد 94 12:37
سلام خوشحال میشیم عکس بردیا جون و برامون بفرستید تا ان شالله برنده این هفته ما ایشون باشه ارسال عکس از طریق این لینک و یا تلگرام شماره 09109094005 http://www.niniaxs.ir/index.php/upload اگر هم دوست دارید تو گروه تلگرام نی نی عکس عضو بشید عدد 1 رو به شماره 09109094005 بفرستید. ممنون
زهرا
14 مرداد 94 16:07
وای چقدر شبیه همند کار و بار این جوجو ها...خدا حفظش کنه برات...منکه ازالان دلم تنگ میشه برای روزهایی که دیگه کاملا بزرگ میشه و مستقل شدنش این صمیمیت رو کم میکنه. همیشه میشنیدم که میگفتن بچه تا هفت هشت ماهگی شیرین و خوردنیه ولی الان دوسالشه و حس میکنم شیرینتر و خواستنی تر شده برام پس شاید تو بیست سالگی هم برام شیرین باشه!...بگذریم پروژه پوشک من با شکست مواجه شد امیدوارم شما موفق باشی
رویــــا
20 مرداد 94 14:58
فروزان جونم مرسی از لطفت نازنیم ....خوبی از خودته گلمممنونم که پیشمون اوموی و وبلاگمون رو با قدمات گل بارون کردیبردیا جونم رو ببوس عزیزم
نسیم
26 مرداد 94 10:12
سلام ممنون که با سایت ما تبادل لینک کردین برای بردیا جون هم آرزوی موفقیت داریم انشاالله در پناه حق سالم و موفق باشن با احترام
مامان زهرا
1 شهریور 94 17:12
سلام عزیزم.عکس اولتون بسیار دلنشینه.پسر نازتو خدا حفظ کنه.ممنون به ما سر زدی.در ضمن لینکتون کردم.امیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشیم😙😙😙😙
مامان فهیمه
پاسخ
مرسی عزیزم... خوشگلتو ببوس
مامان زهره
3 شهریور 94 10:27
عاشقتم بردیا جون امیدوارم همیشه لبخند رو لبات باشه روزگار بر وفق مرادت بچرخه بهترین ها برای تو خوشگلم دوستت دارم
مامان فهیمه
پاسخ
مرسی مامان زهره عزیز... برای تو و آریای خوشگلت هم همینطور